Profil firmy na LinkedIn
LinkedIn to amerykański portal społecznościowy ułatwiający znalezienie pracy oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych.
Oprócz profilu osobistego serwis umożliwia również stworzenie strony firmowej, która pomaga w budowaniu marki oraz dotarciu do nowych klientów lub pracowników.
LinkedIn to portal cieszący się zaufaniem wśród użytkowników oraz o wysokich standardach bezpieczeństwa. Stworzenie profilu firmy z pewnością zwiększy jej wiarygodność w sieci, zwłaszcza że jest tam także miejsce na link do strony internetowej.
Podczas zakładania strony firmowej możemy jednak natknąć się na komunikat o błędzie, który nie wskazuje jednoznacznie jego przyczyny. Odnośnik pod przyciskiem „Więcej informacji” zawiera przydatne wskazówki, lecz nadal nie rozwiązuje problemu.
Nieoczekiwany komunikat podczas tworzenia strony firmowej na LinkedIn:
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później. Więcej informacji
Możliwe przyczyny błędu:
1. Nowe konto
Najczęstszą przyczyną błędu jest próba założenia strony firmowej zaraz po rejestracji w serwisie. Po utworzeniu nowego konta w LinkedIn musisz odczekać co najmniej 24 godziny, aby mieć możliwość stworzenia profilu dla swojej firmy.
2. Niekompletny profil osobisty
Uzupełnij swój profil osobisty na LinkedIn prawdziwymi informacjami, w szczególności imię i nazwisko. Utworzenie strony firmowej w ramach profilu osobistego jest niezgodne z regulaminem – narażasz się na możliwość zawieszenia Twojego konta w przyszłości. Najpierw stwórz i uzupełnij konto osobiste, a następnego dnia załóż profil dla firmy.
3. Mała ilość kontaktów
Kolejną przyczyną problemu może być zbyt mała liczba nawiązanych połączeń. Dodaj co najmniej jeden nowy kontakt i sprawdź, czy problem nadal występuje. Zobacz więcej wskazówek na temat budowania sieci kontaktów.
4. Brak firmy w sekcji „Doświadczenie”
Przed stworzeniem strony dla firmy, wpisz ją w swojej historii zatrudnienia i uzupełnij wymagane informacje: nazwa firmy, stanowisko, forma zatrudnienia, data rozpoczęcia i ewentualnego zakończenia pracy.
Więcej rozwiązań
Jeśli po spełnieniu wszystkich powyższych kryteriów problem nadal występuje, zobacz wytyczne tworzenia profilu firmy na LinkedIn.
- Sprawdź, czy strona organizacji, którą chcesz stworzyć, nie została już założona. Jeśli tak jest, możesz poprosić administratora o dostęp lub zgłosić do niej prawa.
- Upewnij się, że strona ma unikatowy adres URL. Wszelkie nieodpowiednie znaki zostają zastąpione myślnikiem. Adres URL firmy musi być również odpowiednio sformatowany:
- Musi zawierać co najmniej jeden znak nienumeryczny.
- Nie może rozpoczynać się ani kończyć myślnikiem.
- Użyj głównego adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem LinkedIn.
- Sprawdź, czy nie przekroczyłeś dziennego lub całkowitego limitu tworzenia stron. Spróbuj ponownie następnego dnia lub wyślij prośbę o usunięcie zbędnych stron.