Błąd tworzenia strony firmowej na LinkedIn

Poznaj możliwe przyczyny występowania błędu podczas zakładania profilu firmy na portalu LinkedIn.

Nie można założyć strony firmowej na LinkedIn

Profil firmy na LinkedIn

LinkedIn to amerykański portal społecznościowy ułatwiający znalezienie pracy oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych.

Oprócz profilu osobistego serwis umożliwia również stworzenie strony firmowej, która pomaga w budowaniu marki oraz dotarciu do nowych klientów lub pracowników.

LinkedIn to portal cieszący się zaufaniem wśród użytkowników oraz o wysokich standardach bezpieczeństwa. Stworzenie profilu firmy z pewnością zwiększy jej wiarygodność w sieci, zwłaszcza że jest tam także miejsce na link do strony internetowej.

Podczas zakładania strony firmowej możemy jednak natknąć się na komunikat o błędzie, który nie wskazuje jednoznacznie jego przyczyny. Odnośnik pod przyciskiem „Więcej informacji” zawiera przydatne wskazówki, lecz nadal nie rozwiązuje problemu.

LinkedIn – Błąd tworzenia strony firmowej

Nieoczekiwany komunikat podczas tworzenia strony firmowej na LinkedIn:
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później. Więcej informacji

Możliwe przyczyny błędu:

1. Nowe konto

Najczęstszą przyczyną błędu jest próba założenia strony firmowej zaraz po rejestracji w serwisie. Po utworzeniu nowego konta w LinkedIn musisz odczekać co najmniej 24 godziny, aby mieć możliwość stworzenia profilu dla swojej firmy.

2. Niekompletny profil osobisty

Uzupełnij swój profil osobisty na LinkedIn prawdziwymi informacjami, w szczególności imię i nazwisko. Utworzenie strony firmowej w ramach profilu osobistego jest niezgodne z regulaminem – narażasz się na możliwość zawieszenia Twojego konta w przyszłości. Najpierw stwórz i uzupełnij konto osobiste, a następnego dnia załóż profil dla firmy.

Etapy kompletowania profilu osobistego na LinkedIn

3. Mała ilość kontaktów

Kolejną przyczyną problemu może być zbyt mała liczba nawiązanych połączeń. Dodaj co najmniej jeden nowy kontakt i sprawdź, czy problem nadal występuje. Zobacz więcej wskazówek na temat budowania sieci kontaktów.

Dodaj znajome osoby na LinkedIn

4. Brak firmy w sekcji „Doświadczenie”

Przed stworzeniem strony dla firmy, wpisz ją w swojej historii zatrudnienia i uzupełnij wymagane informacje: nazwa firmy, stanowisko, forma zatrudnienia, data rozpoczęcia i ewentualnego zakończenia pracy.

LinkedIn – sekcja „Doświadczenie”

Więcej rozwiązań

Jeśli po spełnieniu wszystkich powyższych kryteriów problem nadal występuje, zobacz wytyczne tworzenia profilu firmy na LinkedIn.

  1. Sprawdź, czy strona organizacji, którą chcesz stworzyć, nie została już założona. Jeśli tak jest, możesz poprosić administratora o dostęp lub zgłosić do niej prawa.
  2. Upewnij się, że strona ma unikatowy adres URL. Wszelkie nieodpowiednie znaki zostają zastąpione myślnikiem. Adres URL firmy musi być również odpowiednio sformatowany:
    • Musi zawierać co najmniej jeden znak nienumeryczny.
    • Nie może rozpoczynać się ani kończyć myślnikiem.
  3. Użyj głównego adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem LinkedIn.
  4. Sprawdź, czy nie przekroczyłeś dziennego lub całkowitego limitu tworzenia stron. Spróbuj ponownie następnego dnia lub wyślij prośbę o usunięcie zbędnych stron.